Monday, April 27, 2015

Wazif - first hair cut

Assalamualaikum ...

bukan senang tau nak ajak anak potong rambut.. Wafiq kecik-kecik dulu siap kena psiko bagai seminggu sebelum ke barbers. masa tengah potong rambut siap minta tolong ibu lagi..macam lah barbers dan guntuingnya itu akan pengapakan ia..ahha..



 ♥♥♥ tips elak anak menangis di kedai gunting rambut ♥♥♥


abang borek adik rintik.

disebabkan adik tak berapa nak fasih bercakap..jadi tak de lah sampai minta tolong dengan ibu..adik diam tak terkata.. haha.. ye lah baru setahun setengah...very behave.. sayang  adik.





adik tersenyum malu tengok wajahnya di cermin.. cuma barbers saja yg agak agak pantas buat kerja..mood budak-budak ni  kan tak boleh nak agak.. kalau nak mengamuk takde signalnya..




Abang wafiq yg dah selesai potong rambut.. apa lagi.. asyik buat muka lawa je depan cermin .. bajet hensem ah tu..haha..


selesai 'mengerjakan' 2 kepala dengan bayaran RM5 satu kepala. Kedai ni agak ok.. ada 3 orang tukang gunting malam tu..tp kerusi tempat utk menggunting tu ada 6 buah.. kerusi utk menunggu pun banyak..tp khas utk lelaki je ye.. kepala perempuan pi cari tukang gunting perempuan..tukang gunting perempuan bukan islam pun tak boleh.. haram..


lokasi kedai : berhadapan Sekolah Menengah Agama Sultan Zainal Abidin, Batu Burok, Kuala Terengganu.








.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.