Wednesday, September 21, 2011

Promosi ANMUM .. dapat susu @ ipad2 ...

Assalamualaikum ...

ANMUM kembali buat promosi..sebelum nie dah pernah dapat susu free..boleh tengok entri nie ...  tak susah mana pun ..korang kumpul hujung pencedok susu anmum tu..kala yang  bg anak susu anmum xde masalah la kan ..kalau tak satu keje pulak korang nak kumpul pencedok @ sudu tu ..

yaya dah bajet tau dah ANMUM akan buat lagi promosi nie..hah..always ada promosi you ..macam berbaloi di situ ..hihi..

menanti untuk di pos .. boleh la i redeem 4 kotak susu 500 gm ...sorang minima 5 kotak sajer tau...ingat nak hantar one by one la ..sebab setiap penghantaran ke-100 akan dapat ipad .. mana la tau kut2 ada rezeki dapat ipad free ...^^ 

kan dah cakap dapat ipad2..tak caye ?? ^_^


boleh tengok sini jugak . ANMUM PROMOTIONS


nak download form KLIK SINI ...


promosi dari : 12 September 2011 - 12 Disember 2011




pssstttt : doakan i dapat ipad2 tu ...^__^








8 comments:

  1. wah..wah..
    good luck..semoga dpt ipad free..weee

    ReplyDelete
  2. anmum mmg rjn kan wt promotion gini utk tambat hati customer.. aku ms preggy minum anmum kumpul hujung sudu tu dpt la redeem temperature.. berbaloi gak sbb senang nk cek suhu damia ^_^

    ReplyDelete
  3. dah stop bg kakak minum anmum essential..skang bg adik anmum langkah 1..tp tkleh antar penceduk sbb syarat nk pencedeuk kuning atau purple..langkah 1 warnah putih huhu nak ipad!!!

    ReplyDelete
  4. wah..saya ada banyak jugak tuh...hehee...gud luck ya dear!


    salam singgah!

    ▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬
    ♫♪ GOOD MORNING ♫♪
    ▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬

    *happy blogging*

    ╔══╗
    ╚╗╔╝
    ╔╝(¯`v´¯)
    ╚══`.¸.BLOGGING

    From ♥ weiyda!

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...