Monday, April 4, 2011

Nie Rupanya Bonn Dan Thisuu

Ingat lagi dengan entri Menu Roti Canai Terlampau ! Kalau tak ingat sila klik link...hikhik... nama roti yang biasa dengar tu tau la rupanya macam mana..tapi yang pelik lagi canggih tu menimbulkan persoalan jugak...:-)

ROTI THISUU

 


 
nie la roti thisuu ...patut la dapat nama thisuu dah rupa macam tisu kat meja pengantin..rasanya yaya no komen sebab sendiri pun belum makan..nie curik snap pic orang meja sebelah...nampak macam sedap..kulit roti tu sedikit garing dan berlapis-lapis....


ROTI BONN



yang nie pulak roti bonn..nama roti seperti tiada kaitan dengan bentuk dan rasa roti..tak seperti roti thisuu..siapa agaknya yg reka nama nie ye...
roti bonn nie ada inti kat dalam...ada telur bersama planta dan gula ... memang sedap dimakan ketika masih panas..kalau roti tu dah sejuk rasanya sedikit muak....


p/s :  lepas nie nak try ROTI TAMPAR TELUR GHOYANG puloks!

3 comments:

  1. roti tisu tu manis kan..banyak gula.

    http://www.launganhati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sedapnyer....mggu lps mkn roti canai biasa..uiii msg2 x ckp...

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.