Thursday, February 3, 2011

Saya Blogger Ikon Mengucapkan Happy Chinesse New Year

nak join boleh klik SINI atau banner

nie je pic tuan tanah berbaju merah

Yaya nak join contest from Sahabat Blogger

buat semua kaum berbangsa Cina ....

HAPPY CHINESE NEW YEAR !!!!

Jom Arul pergi rumah Toh Lee Pei ! bila Lee Pei nak kahwin nie ????

tapi sebelum tu Yaya nak pergi rumah Cheng Ling Sia dulu ... moga tahun nie dia dikurniakan rezeki anak..hihi....

buat rakyat berbangsa China yg lain Yaya wish u all ...

again ... HAPPY CNY!!!

may this year will be your prosperity year !!!!

semoga kita semua rakyat Malaysia hidup bersatu padu , aman damai , harmoni , sentiasa tolong menolong dan penuh dengan semangat 1 Malaysia !!!


pg td sempat beraya di Kampung Cina..tapi nape la Yaya tak pakai baju merah...Wafiq je Yaya kasi merah...

ngacau orang main gong....

sebelum dorang angkut kita posing dulu ye Wafiq...hihi...

nyebok je kita nie Wafiq...baru lepas tengok tarian singa...sampai jugak HAJAT KITA....

suka Wafiq dapat Ang Paw

Year Of The Rabbit

lenguh mendukung budak Wafiq nie...lupa bawak kasut...

Kampung Cina , Kuala Terengganu


macam-macam hiasan ada..menarik sangat !!!


nie pic nenek moyang diorang ke ape ??? chantekkk maa....

cucu tumpang bergambar ye....


6 comments:

  1. salam, mmg semangat satu malaysia...

    ReplyDelete
  2. abhamz...sure Dato' Najib suka...haha!

    ReplyDelete
  3. salam pagi jumaat =)

    memang tak berjodoh kita ni kak, syira pun lalu sana tadi..

    ReplyDelete
  4. @syira..oh ye ke ? ala...ruginya..kalau tak boleh kenal...

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.