Wednesday, February 2, 2011

Teringin Nak Tengok Singa Menari

esok cuti CNY..tapi start semalam dah ramai yg bercuti...pg td datang keje atas jalan lengang je..terasa seolah-olah jalan nie ana yang punya ! haha ! agaknya sebab ada sekolah dah start cuti..so tak sibuk nak meghantar anak ke sekolah...

hepi semacam je kan..buakan kita yg raya pun kann..hehe..duk relax kat ruma sape tak nak..boleh main-main dengan Wafiq...jemputan kenduri kawen pun ade jugak nie...tapi boleh pergi satu jer..haha..dah yg lain semua sampai ke luar negeri terengganu...biar Wafiq pandai tahan berak dulu baru jalan jauh..tak kuasa sekejap-sekejap nak berhenti...haha! tapi ibunya yg tak tahan nak berjalan nie...keje nak merayau jer...hihi...


plan esok nak tengok tarian singa...tapi kat mn ye ??? ada sape tau...blogger kuala terengganu...kt kg cina ada tak tarian singa??? excited nie nak kasi Wafiq tengok.. ape yg tak excitednya..dah Dato' Najib PM kita tu..tak cukup dengan emel..siap mesej pulak ucap Selamat Tahun Baru Cina ..(berani yer salahkan PM..hihi...nak kena buang negara ???) nie yg jd excited nak tengok tarian singa...tak pernah lg tengok live....
mak oii...garangnya singa nie...boleh meraung Wafiq kalau terjumpa yg mcm nie esok....
yg nie namapak baik sikit...hahaha....koya jer....ntah dapat tengok ke tak singa menari esok...





2 comments:

  1. dah lama tak tgk naga menari ni.

    ReplyDelete
  2. @dawa : wah..naga tu...yaya nak tengok singa je...hihi...

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.