Tuesday, March 29, 2016

Lagu Sekolah - Sekolah Kebangsaan Seri Budiman, Kuala Terengganu

Bismillah
Assalamualaikum


kenapa tiba-tiba entri lagu sekolah?
anak sulung tuan tanah kedaun macam-macam lah ragamnya.
minta carikan lagu sekolah, Sekolah Kebangsaan Seri Budiman
masalahnya bukan lagu sekolah dia, tapi lagu sekolah kawan tempat transit dia..
aduhai anak..nasib lah ibu dulu sekolah kat situ..ingat lagi lagu sekolah..
walaupun dah 22 tahun ibu tinggalkan sekolah rendah
search google..sampai sudah tak jumpa..
nampaknya kena taip jugak kat sini..
nanti ibu print bagi awak..
nyanyi lah dengan penuh perasaan lagu sekolah ibu yang best lagi panjang nih..
muahahhaha..




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Lagu Sekolah : Sekolah Kebangsaan Seri Budiman.
Lokasi : Jalan Budiman, 20400 Kuala Terengganu, Terengganu Darul Iman.


Alam sekelilingnya nyaman
Sekolah Seri Budiman
Letaknya berhampiran pantai
Terengganu yang permai

Alam sekelilingnya nyaman
Sekolah Seri Budiman
Tetap menjadi keagungan
kekal sepanjang zaman

Tempat kami menimba ilmu
Tetap kami kenangi jasa mu
Tekun dan rajin demi dwijaya
Terus berusaha

Alam sekelilingnya nyaman
Sekolah Seri Budiman
Tetap menjadi keagungan
kekal sepanjang zaman

Tempat kami menimba ilmu
tetap kami kenangi jasa mu
Semat di hati
Teguh di kalbu
Cinta sekolah ku

Alam sekelilingnya nyaman
Sekolah Seri Budiman
Tetap menjadi keagungan
Kekal sepanjang zaman





5 comments:

  1. Hihi...mmg alahai anak betullah ni .....lagu kawan sekolah rupanya nasiblah mama super duper duper duper senior kat situ...

    ReplyDelete
  2. Kakak pun masih ingat lagu-lagu sekolah kakak dulu tau Yaya
    Masa reunion tempohari kami nyanyi ramai-ramai walau masing-masing dah tua:)
    Seronok tau Yaya.

    ReplyDelete
  3. hahaha...mcm2 lah anak2 ni...lagu kawan sekolah rupanya...comel je la budak2 ni...

    ReplyDelete
  4. Org ganung deh, sek sri budimang, biasa dengo sokmo walaupun dok skoloh situ

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.