Friday, February 26, 2016

Terus Mencintaimu

Bismillah.
Asssalamualaikum.




Biarkan aku terus mencintai kamu
Mencinta seperti waktu dulu
Kurindu saat kita bersama
Mengikat kasih bahagia

Ku mahu kau tahu kau selalu di hatiku
Tak mungkin ku kan ada yang baru
Ku mahu engkau selalu tahu
Dirimu cinta matiku

Biarkan lah saja ku terus merindu
Merindu dirimu
Biarkan lah saja aku menyimpan kasih kepadamu

Ku mahu engkau selalu ada di sini
Menemani setiap malamku yang sunyi
Ku sedar kita takkan mungkin bersama

Biarkan lah saja ku terus merindu
Merindu dirimu
Biarkan lah saja aku menyimpan kasih kepadamu
Ohhh...

Ku mahu engkau selalu ada di sini
Menemani setiap malamku yang sunyi
Ku sedar kita takkan mungkin bersama

Biarkan lah saja ku terus merindu
Merindu dirimu
Biarkan lah saja aku menyimpan kasih kepadamu
Ohh..

Ku mahu engkau selalu ada di sini
Menemani setiap malamku yang sunyi
Ku sedar kita takkan mungkin bersama









Tajuk : Terus Mencintaimu
Artis/Lagu/Lirik : Wanns Ahmad




Bukan lagu baru..
dah dekat setahun dah video tu
tapi baru sehari dua yaya tahu lagi ni..
see..kesian kan..tak ikut perkembangan..
ni pun terdengar kat youtube..
sekali syahdu weh..
sedih sebak
macam-macam rasa ada..
ntah hape2....
tapi serius weh..suara dia sedap sangat...
kalau anugerah juara lagu ada lagu-lagu macam ni
harus ku ngadap tv tu..
sekarang lagu masuk bertanding ntah ape2..
tak semua..ada juga lah lagu yg kena dengan jiwa orang tak berapa nak muda ni..hihi.
jiwa masing-masing kan...
jiwa akak klasik.
haha.









4 comments:

  1. hehe.. waa.. mendalam makna bila baca liriknye itu... hehe..

    ReplyDelete
  2. La... lagu kisahnya Yaya.
    Kakak dok menghayati bait-baitnya. Indah:)

    ReplyDelete
  3. Ni tuju kat En Suamilah ek....hihi...teringat pulak kat zaman dulu dulu, musim tuju lagu.

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.