Thursday, June 11, 2015

ku sangkakan hijau..rupanya kuning...hihi

Assalamualaikum ...

Minggu lepas teman mak pergi shopping barang dapur.. beli barang-barang kering lebih sikit..buat stok bulan puasa..tak kausa kan nak bersesak bulan puasa nanti..baik beli awal-awal..hujung minggu nie pun sure penuh pasaraya supermarket semua..

macam biasa.. sunquick mesti ada.. biasa beli yg rasa oren tu je..kadang-kadang yg tropika..tak pun yang mandarin.. black currant dulu kerap juga beli.. tapi yang tu cair sedikit..letak sikit-sikit tak umphh.. so cepat lah habisnya..haha

kali beli 2 botol .. satu oren.. dan satu lagi nak try yg ni pulak ....


sunquick lemon... ingatkan bila bancuh jadi hijau..warna seperti dalam botol tu.. tp tak..jd kuning rupanya..hihi..

pekena bulan puasa best nih..rasa segarrrr je...


ok.bai.

7 comments:

  1. saya suka jugak perisa lemon..tapi husband dgn anak2 tak suka..

    ReplyDelete
  2. Oohhh..saya tak tau pulak ada sunquick lemon..
    Tapi betul jugak, kenapa bila bancuh jadi kuning? hahaha
    Warna botol je kot hijau.

    ReplyDelete
  3. Ermmmm, samalah kita pun sunquick ni beli buat stok ramadan kadang bole smp ke syawal, smp somi tya...aikkk aritu dh beli ni beli lagi, hi hi

    ReplyDelete
  4. mksdnye botol dia jela kaler hijau..hihi

    miraadzlia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. salam., hee puasa seminggu lg mak kanns ;p

    ReplyDelete
  6. Berbuka puasa selalunya kami makan nasi.

    Bila makan nasi, kawannya air kosong ja.

    Saya tak suka sgt ais.

    ReplyDelete
  7. Yelah ek..... nampak botol hijau....keluarnya kuning hihi.... Namanya pun lemon Yaya

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.