Monday, August 25, 2014

Cheese Stick Sedap

Bismillah

Assalamualaikum

Alhamdulillah. Kesedapan sehingga gigitan terakhir..habis gigit dan telan pun masih terasa akan sedap nya tu.. hah tu dia yaya nak gambar kan akan betapa sedapnya cheese stick keluaran samudera ni..

Yaya memang suka roti cheese.. kalau kat fb tengok Lydia Miza tayang roti sumbat cheese lah, roti tabur cheese lah..mak haih..terliur mmg kritikal bak hanggg.. resepi dah minta, tapi belum terbuat lah LM..breadmaker takde..nak uli tangan? Terfikir juga .. tp.. belum sampai seru.. kihkih..

Ok.. Cheese Stick Samudera.. makan sebungkus nak lagi sebungkus.. nasib beli 2 bungkus..orang kuat makan satu mana cukup..walaupun makan time supper cicah air coklat panas-panas! Balik dari klinik gigi semalam perut bukan main lagi minta diisi.. tampal dua tempat rm140..hoho..itu harga normal tp redha dalam kesentapan.



Satu RM2.. beli 5 baru RM 10.. hihi .. tapi nak jimat sila belajar buat sendiri ye.. peringatan untuk diri sendiri...






.

2 comments:

  1. Bila tengah puasa ni... semua benda nampak sedap.. huaaaa sedapnyaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. Sedap. Kalau dtg penyakit M mmg beli je la jwbnya.

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.