Wednesday, January 29, 2014

Baby Wazif 100 Hari

Bismillah...

Assalamualaikum...

Hari nie genap 100 hari..gigih yaya membilang hari..lepas nie tak nak bilang hari dah.hhaha..kita pakai bulan jer lah..mana yang terlebih terkurang 1 hari sebulan tu yg payah nak kira..hihi

minggu lepas pergi KK checkup 3 bulan..Alhamdulillah baby wazif sihat je..berat 6.3 kg..( wafiq timbang 3 bulan berat 7.1..)..

Wazif belum pandai meniarap tp nampak dah dia dah slow-slow start mengiring ke kiri..kalau ketawa ya Allah..geli hati dengar dia gelak..memang bersungguh benor gelaknya tu.. bila wazif senyum rasa damai sangat..hilang segala penat bekerja seharian..masuk je 3 bulan tidur dia dah berubah..org tua cakap beralih bulan..susah sangat nak tidur..taknak duk bawah..nak mendakap je tapi nak pandang depan..huhu..nie tangah taip entry dia dah tidur..kalau letak atas rocker mmg lama lah tidurnya tanpa perlu diayun2..tp rocker tu yak sesuai utk tidur lama-lama..nanti bila dah angkat terus jaga..pastu payah pulak dia nak tidur..





Gambar fresh ni..eh tak..dah suam2..gambar setengah jam lalu..hihi..

semoga anak ibu wazif dan wafiq sentiasa sihat walafiat dab menjadi anak yang soleh..amiinnn...




.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.