Saturday, February 2, 2013

Mini Cooper Saya

Bismillah...

Assalamualaikum....

Kali pertama ke kedai tayar...Pagi tadi giliran mr.tmfs ke kedai tayar... Pagi tadi tukar spring..tapi nampak macam rendah..yaya bab kereta memang zero..satu hape pun den tatau...hhhaha...tapi kesian mr.tmfs..dah sepagi dia di kedai tayar..so untuk adjust lagi sekali yaya volunteer kan diri ini...hehe..kedai tayar tu dekat sangat ngn rumah... Halim Tayar.. kedai orang melayu...selagi boleh cari kedai melayu...kalau kita tak tolong orang kita sape lagi...kan?...






Ini lah kereta mini saya...menaruh harapan pada mini.cooper..nampaknya harapan jadi debu..tak mampu den....tapi bila nampak mini cooper atas jalan..tetap bagi tau mr.tmfs buat ke berapa ratus kali pun tatau.. 'itu kereta idaman saya'... Hehehe

Tahun baru 2013 nie tahun menyolek viva ... Dah 5 tahun pakai... Alhamdulillah tak banyak masalah...kereta kecil, maintenance kecil..yg penting jimat duit untuk minyak.. di sebabkan banyak jasa dah viva nie kat kami..kami bg rewards la sikit kat adik comel putih melepak nie..hihi...

Tukar player, tukar spoiler, tukar tayar buat kali ke dua..dan tukar rim juga buat kali kedua..berkenan rim putih jugak...hehe..



*Tak dapat mini cooper..mini viva pun jadi lah...;)





Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

  1. janji dpt berkhidmat dgn penuh dedikasi kan?

    ReplyDelete
  2. minyak viva mmg jimat....hehee penting jugak tu kan...

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.