Wednesday, February 6, 2013

Jom lompat tali untuk kurus!

Bismillah...

Assalamualaikum....

Sekali sekali yaya beli majalah RAPI.. rm4.00 sahaja..banyak info dan tips kesihatan... Bila umur dah lebih 30 nie fikir nak jaga kesihatan je..hehe


Yaya snap info dari majalah..sharing is caring ;)





Nak jogging segala bagai tak sempat..jom lompat tali...

Tapinya...satu saat 2 lompatan! Semput den!



.



Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

  1. Rumah kakak pun ada tali skipping Yaya tapi biasa anak kakak aje yg main. Pernah sekali kakak nak cuba sampai terkena lampu cendeliar kakak - nak main di luar malu org nampak.

    ReplyDelete
  2. lompat tali kena hati2 jugak..sbb kalau tak kena gaya nanti cedera buku lali..hehe..

    ReplyDelete
  3. dok rok wase nok lompat byk2 kali...ada dumoh tali skipping tu...awal2 beli main jgk..last2 simpan jer

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.