FB

Thursday, January 17, 2013

Isu Kalimah Allah.. 188 kali dah UAI jawab soalan nie..

Bismillah...

Assalamualaikum...

Memang lawak sungguh la Ustaz Azhar nie... Hehe...




Sape nak jadi penanya ke 189? Kehkeh...




.
Published with Blogger-droid v2.0.9

8 comments:

  1. sikit baru tu ustaz..kena bg cukup sejuta lah

    ReplyDelete
  2. saje je diorang ni..mainan politik belaka..tapi yg bercakap tu tak cukup ilmu di dada.. haih..

    ReplyDelete
  3. entah...tak paham agaknya.. tu tanya byk kali..;)

    ReplyDelete
  4. hehe.. yela, sape nak jadi 189. hehe.. penat dah ustaz jawab. hehe~

    ReplyDelete
  5. salam...

    tak ramai nak dengar jawapan ustaz sekarang. sibuk nak main politik je ramai ..hoho

    ReplyDelete
  6. hehee kira tu sampai 188 kali....nakkan kepastian kot...tu ramai yg btnya dan bertnya.

    ReplyDelete
  7. tu la.. soh dok dengar ceramah agama takmo depa2 ni.. lagi mau main isu ni.. bila pasal konsert haram jadah tu taknak plak dia mainkan isu2 camtu.. haha

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...