Wednesday, January 23, 2013

Ikhlas...pasti seronok....

Bismillah...

Assalamualaikum...

2 hari nie sibuk membungkus hamper..banyak juga..untuk 420 org pelajar sekolah rendah dan menengah di sekitar pejabat nie..zakat untuk yatim yg asnaf..seronok bungkus membungkus hamper nie..ada potong plastik, buat reben, susun barang.. tak kira la ko engineer ke, architect ke, quantity surveyor ke, draft person ke..semua take part..seronok.seronok...eh accountant macam tak bungkus hamper je..kiki..xpe ..beliau kita excuse kan..mr accountant cari duit jer lah ye..minggu depan dah gaji...hihi...







Tu kak rozie - pena rozie - mummyrozie.blogspot.com. syok membungkus .. hihi





Nie kak ha comel..heheh..stalker blog yaya nie..hahaha....



Ni kak yezreen...arkitek sorang nie multi tasking person....sambil buat hamper sempat discussion dan sempat pose lg tuh...



Ni yani..from oneyani.blogspot.com... Merangkap ajk hamper untuk majlis kali nie



Hamper di mana-mana...tak pe .petang nie lori dah angkut nak hantar ke masjid abidin...majlis zakat tu hari juamaat nie.. nasib baik beras lori ambil kat pemborong terus hantar masjid...kalau tak bekerja bawah meja la kami...hehhehe






Sekarang yaya tengah siapkan 'sampul'.. moga dengan pemberian kecil nie dapat menggembirakan mereka...yaya ajk pendaftaran...tapi ajk maksudnya ada orang yang kita boleh tanya kalau ada masalah..tapi semua kerja kami pakat buat sama-sama..bunga rampai tahun nie isteri bos sanggup buat....selamatttt.....haha....




.



.
Published with Blogger-droid v2.0.10

7 comments:

  1. Waaa bestnya aktiviti pejabat buat kerja khidmat rakyat..

    ReplyDelete
  2. Sangat cooperation semuanya. Suka kakak tengok. Moga segala penat lelah berbaloi. Kakak percaya asnaf yg dapat amat menghargainya.

    ReplyDelete
  3. kuat kerja kak PR kite tu..hehe

    ReplyDelete
  4. rindu nak bungkus2 hamper lagi..heheh

    ReplyDelete
  5. salam

    benda berat jadi mudah dan ringan bila semua senang hati ringan tulang bantu membantu ;)

    ReplyDelete
  6. mak aihh hadiahhh..banyakkk..nak satu bley?? kikiki

    ReplyDelete
  7. wahhh seronok kerja sama2 kan^^

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...