FB

Saturday, January 5, 2013

Bila disuruh bangun

Bismillah....

Assalamualaikum....

Sesi masak memasak untuk makan tengah hari jap lagi dah selesai...tunggu mr.tmfs balik jap lagi baru makan..wafiq tak berapa sihat..selsema sikit..badan dah tak panas tapi sekarang yaya bg wafiq minum air bandung susu lebih sirap kurang..haha.....susu anmum + sirap panadol..susah sangat nak makan ubat...hehe..kan dah kena kelentong ngan ibu..hihi..

Tengok2 photo galeri ..cari gambar2 untuk dibuat entri..banyak gambar tapi nak menaip malas..haha...nie satu tip bila korang tak ada idea nak buat entri okeh...hehe..ada gambar ada cerita...









Bercinta nak bangun...nasib tak sambung tidur dalam bilik air...hehe...



*arghh...nak upload pic pergi tekan publish..gini la kalau guna blogger droid....huhu..guna pc jugak best kan..




.
Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...