Saturday, December 22, 2012

Tidur selepas tidur...

Bismillah...

Assalamualaikum...


Dah tak lama dah sekolah dah nak buka..wafiq pun nanti akan start pra tadika..sekarang tengah ajar budak tu tidur awal..sebelum nie wafiq sokmo lah tidur lewat..biasa dah dia tidur jam 12..kadang tu tak tidur pun siang hari...tapi malam tetap cergas memanjang...tidur lambat bangun pun lambat..jam 9 baru bangun..dah nak sekolah nie tak bolehlah bangun lambat..pagi kena keluar rumah sekali ngan yaya nk pergi kerja..

Kena paksa budak nie tidur..lampu semua kena kasi gelap..tv kena tutup..ayah ibu pun kena tidur...baru ler dia tidur..td 10.30 wafiq dah tidur...bukan kerja senang nk bg wafiq tidur..even kita dah tertidur dia relak jer terkebil-kebil dalam gelap..mikir masa depan agoknya..hihi..

Tadi poksu dia momokkan dgn kisah hantu...

'Ibu..poksu kata dia telefon hantu tiga...suruh hantu tiga mari rumoh..wafiq takut...'

Huh..tak berapa gemar ditakutkan begini..dah serupa game zombie vs plant..'ibu,jangan bagi zombie masuk dalam rumah!'...tp tadi senang pula dia tidur..tepuk-tepuk sekejap dah lelap..dgn yaya sekali tidur..bila mr.tmfs kejutkan tengok jam dah pukul 12..terus ampai kain,pastu sumbat lagi dlm washing machine..yg nie pg esok ampai...musim hujan..rumah dah serupa kedai dobi....

Dan sekarang mau sambung tidur....^_^



Selamat malam....




.
Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

  1. Sekejap je cuti dah nak berakhir. Wafiq dah nak pi tadika ye.. tentu seronok dpt ramai kawan..

    Follow sini # 1208

    ReplyDelete
  2. hai musim hujan kak..saya pon jemur dalam rumah je.

    wafiq belajar rajin2 tau!

    hntr sekolah mane kak?

    ReplyDelete
  3. wahhh wafiq nak pi skool dah.. aqil pon tgok la klu masih ada kekosongan kat tadika tepi rumah ni shima hantar je.. takpun hantar bln 8 ekekeke... suka hati je kan...

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.