Tuesday, December 4, 2012

Tally Counter


Assalamualaikum...

Rasanya ramai yang tau ape ke mender tally counter nie..





cenderahati dari seorang kawan dari tanah suci,pergi buat umrah tak lama dulu...1st timecenderahati begini dari Mekah..biasa tasbih, coklat, dan yg latest officemate yg pergu buat haji baru nie bagi sarung kaki dengan minyak wangi..


Bila korang nak berzikir dalam bilangan yang banyak memang senang la guna tally counter nie..fokus pada zikir,sekali sekali pandang tally counter tengok dah berapa bilangan...praktikal dan sangat membantu.



.
Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments:

  1. Kakcik pun ada dapat satu dari kawan yang balik dari menunaikan Fardhu Haji baru2 ini. Alhamdulillah. :)

    ReplyDelete
  2. wah bagus lah.
    x pernah dapat lg ni..biasa dpt sejadah, inai, minyak wangi je.

    ReplyDelete
  3. mak saya pernah ada..tapi bukan yg elektronik ni..yg bila tekan bunyi ketek ketek tu..manual ke panggilnya..hahaha..senang kalau ada ni kan..

    ReplyDelete
  4. Suami shima beli juga.. tp tak mcm ni bentuknya dan besar sikit :)).. last2 dia buat tasbih sendiri.. lagi selesa katanya hihihii

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.