FB

Monday, December 31, 2012

Gelombang Kedua

Bismillah...

Assalamualaikum...


3 hari panas terik...semalam nak tido bukan main panas lagi..rupanya petanda nak hujan...hari nie menjadi sungguh hujannya..gelombang kedua kata kaji cuaca...

Yaya tinggal di Kuala Terengganu..area rumah yaya Alhamdulillah...tak ada masalah air naik...rumah mertua bimbang juga...ada longkang besar tepi dan hadapan rumah...setakat nie Alhamdulillah juga...tak melimpah lagi air longkang..

Tapi tempat keje yaya..yang jaraknya lebih kurang 5 minit perjalanan kereta..lain pula halnya...macam biasalah...yaya dah pernah cerita kisah air naik kat kawasan pejabat nie...



Cepat naik air dan cepat juga surutnya... Harap tak bertambah lebat hujan tu...susah juga kalau air masuk dalam ofis...







.
Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

  1. owh yaya org teganu jg ya..
    betul tu gelombang kedua ni..huhu hujan je..perut jd lapo n mata asyik nk tido je hehe... nasib rumah tk bnjir kan.kalu banjir huhu tk boleh nk kate apa lah..

    ReplyDelete
  2. di jerteh ni hujan amat lebat dan air sungai melimpah lagi,,klu hjn lagi mlm ni sah esok banjir.

    ReplyDelete
  3. kawasan tu mmg selalu naik air kan...
    ni hujan, baju pon x kering kak.

    ReplyDelete
  4. Akak ni duk kat Terengganu belah mana? Macam pernah nampak je tempat dalam gambar tu.. :-)

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...