FB

Monday, November 5, 2012

Wafiq mengidam Kisses Hershey's


Assalamualaikum...

Kisses Hershey's coklat favourite yaya..suka makan yang cream+crunch tu..2 minggu lepas yaya pergi Astaka. beli la coklat tu sepeket..bagi juga wafiq makan..budak-budak mana la tolak coklat kan...kalau ibu dia nie rasa tak cukup..anak dia lagi-lagi la..bangun tidur keesokannya terus tanya ada lagi tak coklat mercun...yaya bagi tau tu coklat mercun, tak boleh makan banyak-banyak nanti perut meletup...macam la anak daku tu nak percaya..


Coklat pun dah habis...lepas seminggu wafiq lukis nie...kemudian dia datang kat yaya suruh teka apa...





Yang bahagian bawah tu..termenung juga yaya..last cakap...' Wafiq bagi tau je la ibu wafiq lukis apa nie...ibu tak dapat teka la...'

'Ibu nie..nie pun tak tau..nie coklat mercun la..'


Owh.ok..kamu mengingatkan ibu pada coklat kegemaran ibu..nampak gayanya kamu pun teringat-ingat...hihi..nanti kita pergi beli lagi...

yang atas tu yaya tak tau wafiq lukis apa..lupa pula nak tanya..agaknya peta lokasi rumah pengantin perempuan kut..hahaha..




rupa coklat kissses hershey's dalam versi lebih menawan...image google




.
Published with Blogger-droid v2.0.9

10 comments:

  1. pandai lukis lah wafiq ni..
    tu peta gi beli coklat kot kak..

    ReplyDelete
  2. Hihi.... Wafiq buat auntie gelak di pagi ini. Oklah juga bentuk tu dah ada, tapi mula tengok tadi auntie ingat Wafiq lukis lampu tidur haha...

    ReplyDelete
  3. Pandai wafiq lukis..:)
    nampaknye, kne beli bnyak2 buat stok kt rumah..hehe

    ReplyDelete
  4. hehe..pandai wafiq lukis.. ingat ape la td. yg coklat hershey's langkawi tu pun best gak

    ReplyDelete
  5. heheh camtu rupa cokelat tu bila wafiq yg lukis...saya pun suka coklat...:)

    ReplyDelete
  6. feveret akak gak, tp suka yg ada badam kat dlm

    ReplyDelete
  7. kikik Wafiq dah tiru ibu...
    Aqil pon suka jugok mkn cekelat...

    ReplyDelete
  8. bijaknya wafiq melukis..hik3...
    salam kenal..singgah follow awak..

    ReplyDelete
  9. wak pon sukak makan coklat jugakk.. ahahkks

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...