FB

Sunday, November 4, 2012

So Sweeeettt....


Assalamualaikum....

Mengantuk...mendung-mendung nie rasa nak balik rumah tidur..dapat kemam gula-gula asam jawa best nie..tapi ada choclate je..tu pun orang punya..wakaka...kak rozie dah whatsapp ajak berkelah coklat kat ofis..tapi nampaknya semua orang sibuk,jadi biar orang terdekat dengan dia jamah dulu..








Kemanisan berbekas di gigi geraham..terutama yang pack kuning tu...




Semua manisan dalam box nie manis..nie manisan dari Al-Aqsa.



Belengas...setiap manisan ada kekacang..cover la rasa manis tu sikit..tapi tetap manis.


Jadi kena minum air kosong banyak-banyak..biar keluar segala yang manis-manis tu..bukan kemanisan tu naik ke wajah pun..hehehe




.
Published with Blogger-droid v2.0.9

6 comments:

  1. coklat ape tu? manis macam wajik x?hehe

    ReplyDelete
  2. cornflakes tu feveret kite kalau ke langkawi. sedap! hehe...

    plg bawah tu tak pernah makan.. minum air masak ya.. sync kan rasa dengan wajah. hihi.

    ReplyDelete
  3. hahah..mkn manis bkn naik ke wajah kan..jd kencing manis ada ar...
    makan cekelat byk2 mula rase sakit gg...

    ReplyDelete
  4. x pernah jumpa pon coklat tu..mane kak pr dpt tu

    ReplyDelete
  5. memang sweet la....ni kalau mkn tiap2 ari leh kencing manis ni...heheh

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...