FB

Sunday, November 25, 2012

Durian Crepe oh Durian Crepe

Assalamualaikum.....


Dek kerana sayang nak makan....



Yang last ibu sampai kerat 3 .... Kononnya nak telan sikit-sikit ...kalau habis yang nie tunggu bulan depan pulak baru order..dah 3 kali beli dah bulan nie...

Tapi ..... Yang terakhir itu ....




Berdebush! Awak serang dengan bola ! Bertuahnya duhai anak.....
Nak tergelak pun ada bila diingatkan balik...hihi...




.
Published with Blogger-droid v2.0.9

7 comments:

  1. as salam

    alamak sekali kenan penyet..sedapnye tk penah rasa lagi nih:)

    ReplyDelete
  2. Aduh...wafiq wafiq...kena ganti durian crepe ibu tu, hehe

    ReplyDelete
  3. aduhaiiiii... xpe bln depan beli lagi ye ibu hihihihi

    ReplyDelete
  4. hahaha..kesiann ibu..nasib baik tak jadi macam kisah telur tembakul.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. haishh duhai Durian Crepe !! bila lah nisah nak rasa ni
    hehe

    ReplyDelete
  6. nasib baiklah kite tak minat lagi durian crepe ni. hehee

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...