FB

Thursday, November 1, 2012

Cara Jimat Syampu Dan Perapi


Assalamualaikum..

Akhirnya, petang tadi berjaya juga misi..bukan senang nak dapat izin suami..setiap kali tanya tak dapat keizinan. Lama juga yaya peram hajat. Petang tadi cuba tanya lagi. Eh tak banyak songeh la pulak mr.tmfs..terus menuju kedai gunting rambut...

Sekarang rambut dah pendek. Ringan je rasa kepala nie... Bila nak syampu guna syikit je syampu..perapi pun guna sikit jer..tu la cara nk jimat syampu dan perapi. Berambut pendek! Hihi

Sekarang tengah tunggu makanan sampai...order kuer teow goreng kering...sementara tu kita berposing dulu...




Cantik tak rambut baru saya...kihkih...




Makanan dah sampai....kami makan dulu ye....






Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

  1. akak dulu masa anak kecik mmg suka rambut pendek, tapi sekrg bila anak2 dah besar, simpan rambut panjang le pulakkkkk...hehehehe

    ReplyDelete
  2. betul tu..hihii.. cara yg betul untuk jimatkn sympu..kalo berambut pnjang,guna syampu pun lebih skit kan.. sy pun sejak ada anak mmg suka juga berambut pendek sbb tk mmerlukan masa pjgaannya,tk serabut,ringan kpala..nk urus ank2 dn masak pun laju jew...huhu..:)

    ReplyDelete
  3. wida pon tgh bunyi2 nk potong rmbut kt MKS..tp x dibwk-bwknya. x bg lagi lah tu..emm

    ReplyDelete
  4. owh tu la caranye...heheh rambut saya panjang tp nipis.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...