FB

Wednesday, October 10, 2012

WW : Peraturan 10-90

Assalamualaikum...


8 comments:

  1. Kak zan tak termasuk golongan tu kut coz memang syik membebel kat anak2...itu pun dia orang buat bodoh jer!

    ReplyDelete
  2. Kakak tak tahulah berapa peratusannya sebab siang memang tak ada - malam sampai pukul 10:30 malam aje duduk bersama itupun yg ada tinggal satu. Yg besar dah duduk asrama 3 minggu sekali jumpa.. ohhh....

    ReplyDelete
  3. oo..cam tu yer.lps ni kena tadah telinga dgr anak ckp je lh yer.
    wida malas nk updated..cite byk, tp mood kelauttt

    ReplyDelete
  4. betul tu kak..kadang2 anak ni lagi banyak masalah yg nak di ceritakn, sebabnyer diorang tahu org luar tak bole percaya sangat.sebab tu banyak nak kongsi dengan mak ayah

    ReplyDelete
  5. kihkihkih aku plak tak berpeluang nak bercakap 90% sbb mia je yg potpetpotpet tak henti2

    ReplyDelete
  6. ibu bapa kena jadi pendengar yg baik le pasni.....kena kurangkan berleter.ish cam pelik lak.

    ReplyDelete
  7. Alamak mcm dah langgar peraturan je hihihi

    Mak byk bebel ;p

    ReplyDelete
  8. salam...

    sebab ibu guru kepada anak-anak, tapi anak lelaki mulutnya tak kecoh macam anak perempuan, sebb itu ibu kena banyak cakap :)

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...