FB

Wednesday, October 31, 2012

Supernatural , Hingga Hujung Waktu

Assalamualaikum



lama benar dah supernatural nie..sekarang dah eight season



Supernatural ? mesti ramai yang tahu cerita nie kan  .. ada yang suka..ada yang tak..tapi yaya layan jer...sebab munasabab yang utama jalan cerita lain dari yang lain. genre horror, thriller, fantasy, action..semua ada.... sebab munasabab yang ke dua ialah hero dia hensem sangat! ;)



dan mr.tmfs pulak verangan dia lah si Dean yang hensem..yang pakai baju hitam tu...best fren mr.tmfs pulak verangan jadi sam.. tak terlayan la verangan-verangan depa nie..macam-macam..kalau berjumpa macam-macam topik..pastinya tak ketinggalan topik Dean & Sam adik beradik Winchester! 

*yaya suka tengok dean..macho semacam jer..;)


alang-alang terstory  pasal best fren mr.tmfs..yaya ambil kesempatan nie nak promote la sikit...


novel thriller Hingga Hujung Waktu dari Saidee Nor Azam (nie nama betul dia tau....yang sangat perasan bahawasanya dia lah Sam ketika muda)
RM 25.90 - 672 halaman ...

yaya pun kena beli satu lah nanti...support kawan..tp kalau penulis nak bagi free ok jee..hihi..bila dah baca nanti baru yaya review.Insya Allah.








5 comments:

  1. x pernah tgk cite ni..
    masih tergila-gilakan hero korea dr omputih ni, hehehe

    ReplyDelete
  2. Dah tua2 ni kakcik lebih suka baca novel thriller berbanding novel cinta. :)

    ReplyDelete
  3. eee..saya setia tonton drama ni..best..hensem.hehe

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...