FB

Sunday, October 14, 2012

Puding Roti , Puding Karamel

Assalamualaikum ....

Bagi terliur korang...erkkk ade ke yg terliur???

ni juadah yaya buat masa bulan puasa hari tu...

puding roti

 puding karamel

sepetang buat dua jenis terus..gaya orang nak berbuka puasa kan..haha..macam -macam nak makan..



*sebenarnya tuan tanah yang terliur..bila tengok gambar dalam hp meluap-luap rasa nak makan lagi...tunggu rajin sikit baru buat...






.

10 comments:

  1. bila la nak ganti puase ni..asyik2 terliur je tgk blogger post makanan hari2..tergugat nak berpuase.ehehe

    ReplyDelete
  2. sgt2 sedap!...kalo sy buat pasti sy je yg akn habis kan ;)

    ReplyDelete
  3. sedapnya.....bila la nak try buat karamel sendiri ni.

    ReplyDelete
  4. Both feveret aida :-)
    Tapi x pernah buat pe pe puding pun, semua beli :-)

    ReplyDelete
  5. Kakak buat puding roti tak silap bulan lepaslah tak jadi sebab terkeras. Tapi sebab ramai saudara dtg kakak jamu juga - habis kelakar tau Ya..

    Tengok Yaya punya terliur kakak.

    ReplyDelete
  6. sedap nye makan puding karamel.. pandai akak masak yea..

    ReplyDelete
  7. puding caramel makan masa bulan puasa, mmg terbaik lah ;)

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...