FB

Monday, October 29, 2012

Mereka bercuti


Assalamualaikum....

Almaklum lah...masuk kerja lepas raya nie rasa lemau sikit...rasa macam nak duduk rumah lagi..nak main-main dengan anak, keluar berjalan dengan anak dan suami...alaa bestnya..tp nak tak nak kerja tetap kerja..sambil mandi pagi tadi dah set up hari ni dtg kerja nak settle kan yang mana dulu..( nie la kerjanya setiap kali mandi...duk mikir pasal kerja jer...huhu )

Walaupun dah positif kan minda ni nie...dapat pulak mesej nie kat whatsapp...



Mr Accountant EL... Pena Rozie MC... Dan ofis sehingga sekarang sunyi semacam je...yaya duduk atas kerusi nie duk goyang kerusi belakang depan je..

Berjaya atau tidak minda positif bertindak?...atau.....dengan yaya sekali minda,kaki dan tangan bercuti walaupun jasad di pejabat? ;)



*** saya nak buat kerja! Setan-setan please gi main jauh-jauh!



Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. hahaha..keje kak.keje!
    aduh..sbnrnya sy pon malas ni

    ReplyDelete
  2. Tapi kakak rasa tak lama boleh goyang kaki kan sebab dah hujung bulan nie banyak kerja nak kena setel.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...