FB

Thursday, October 4, 2012

Makan Nasi Singgang Regu Budu


Assalamualaikum....

Alhamdulillah...ada tea lady terer masak...berkat kumpul rm2 sorang, ini la hasilnya...



Kuah singgang, telur goreng, ikan aya goreng, telur masin, sambal belacan, budu dan ulam ulaman...sotong goreng tu dah ada yang bawa dari rumah...fuhh..memang terangkat! Siap makan menambah-nambah..

Macam biasa..budu dan ulam yaya tak sentuh hihi...bukan beragas tp ada pengalaman ngeri makan budu..masa tu umur 9 tahun..yaya jamah sikit je budu..malam tu yaya muntah,erkk bau budu...cukup la cuba sekali..ulam ulaman pula, tak tahu bila la anak tekak ni besar sikit biar boleh telan semua ulam tu..hihihi


Bila makan dah kenyang nie, kawan-kawan ofisku sekelian, sila jangan mengantuk ye...buat keje baik-baik...olooo...guruh kuatnya berdentum...nak hujan lebat nie...hmmm...makin longlai la kita ye....










Published with Blogger-droid v2.0.8

14 comments:

  1. ada menu singgang, sambal belacan dan ulaman tu dah cukup sedap, terliur akak

    ReplyDelete
  2. oo..yaya tak boleh makan budu eh..hehe..baunya memang menyengit sikit..tak tahan mmg boleh muntah..hehe..

    bestnya dgn rm2 boleh makan sedap kan..

    ReplyDelete
  3. sedap tu makan saing...berteman budu plk......koho laju makan ork...

    ReplyDelete
  4. sedapnya menu....saya penggemar ulam,pekena dgn budu mmg best...

    ReplyDelete
  5. byr rm2 dpt makan sedap cam ni..mmg jimat.

    ReplyDelete
  6. sedap tuh! makan reramai lagi la berselera kan

    ReplyDelete
  7. Teringinnn sangat nak makan singgang. Tak pernah lagi makan..

    ReplyDelete
  8. wahh..makin nambah makan nasik sure!

    ReplyDelete
  9. penah jugak tu... sy nak bau pon dah mengeletar badan..;p

    xpenah try lg.. hee

    ReplyDelete
  10. sronoknya mkn scare bjemaah cmnih..hihi

    ReplyDelete
  11. singgan kalo pekene ngn budu n ulam mmg beselera habis...hehe...sedap!

    ReplyDelete
  12. sedapnya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. sye pun x bleh mkn budu, sis...

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...