FB

Monday, October 8, 2012

Cara terbaik untuk simpan 'earphone cabel'


Assalamualaikum ...

when the other half didn't closed the tab on desktop..so sometimes ada gunanya...seperti biasa memang suami akan buka website lowyat..ada je yang dia tengok, dia cari..tapi malam nie bila mouse dan keyboard bertukar tangan yaya jumpa nie...


credit : SINI

tersangat membantu kan?

biasa yaya gulung2 gitu je,paling bagus sumbat gitu jer dalam handbag..time nak pakai mula la bersimpul dgn segala simpulan..lepas nie boleh guna cara kat atas tu...







5 comments:

  1. Ahaks! bersimpul pulak jari ku hikhikhik...
    Shima tak pakai, somi yg pakai ni selalu jd dia tak gulung pun. Letak gitu je hihihihi

    ReplyDelete
  2. Gud idea even b4 this i trfikir nk ikat dgn getah jer..

    ReplyDelete
  3. alahai...xsempat nak ikat2 camtu.. pakai gulung je nak cepat.huhu

    ReplyDelete
  4. creative betul yang mencipta ni..saya pemalas..gulung2 masuk beg..hihi..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...