FB

Saturday, September 29, 2012

Nak makan mengarut


Assalamualaikum..

Pernah tak korang rasa nk makan sesuatu yg mengarut..yang simple tapi halal..haha..rasa nk mln kudap-kudapan la...macam kekacang ke,coklat ke..apa2 je la...hari nie tak rasa nak makan nasi...so jalan2 cari makan lepas selesai sesi playgroup Wafiq...

Singgah A&W dan makan ini....



Apa nama ntah..nachos cheese ape ntah...




Published with Blogger-droid v2.0.8

7 comments:

  1. best ke kak? xsuka sgt a&w. tp nmpk mcm cheesy wedges pun ye jgk kan kak?

    ReplyDelete
  2. hihi.. ada gak mkn mengarut ek.. istilah baru nih hehehe.. nampk sedap

    ReplyDelete
  3. xpnah lak mkn nih..slalu g a&w, tau nk minum rut beer+float jer..hihi

    ReplyDelete
  4. Nampak sedap aje Yaya.... jarang gi AnW ....

    ReplyDelete
  5. ni ape kes kak yaya nak makan mengarut je ni.huhu.

    ReplyDelete
  6. Sama kakak semalam pun makan yg cheezy tapi kakak makan cheezy wedges di KFC.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...