Wednesday, August 8, 2012

Sampai bila ???

Assalamualaikum..


dah berbulan-bulan..macam tu jugak..tak ada perubahan..eh..pihak berkuasa tak nampak ke tiang tu dah nak menyembah bumi? orang yang datang kutip duit parking tu, tak kan dorang  buat derk jerk...dah la nie laluan utama, jalan besar kat tengah-tengah bandar nie..tak ada yang perasan agaknya..

dah la depan pintu pagar rumah tok..sekarang bulan puasa setiap hari bekerja pergi rumah tok..dan setiap kali tu jugak la geram je rasa bila tengok tiang senget tu.

agaknya pihak berkuasa terlepas pandang..lepas nie memang kena hantar emel la buat aduan kat Majlis Bandaraya..






.

13 comments:

  1. senget2 cam tu pon boleh masuk duit lagi ke?

    ReplyDelete
  2. dear, ini defat KT @ Kuala Terengganu ke?mcm familiar je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terer la..mmg kat Kuala Terengganu..ni kat Jalan Tok Lam..org Terengganu ke?

      Delete
  3. Biasalah Yaya selagi tak terjadi perkara tak diingini selalu buat tak hirau. Bila dah terjadi contoh budak tertimpa tiang senget barulah sibuk

    ReplyDelete
  4. alamak.. harap xlama la kes ni :P

    ReplyDelete
  5. skang ni apapun, jawapannyer mmg kena tunggu lah!

    ReplyDelete
  6. diorang buat tak nampak supaya boleh saman banyak2..hehehe..

    ReplyDelete
  7. macam kenal je tempat tu. padahal mbkt sllu pergi cek nak saman kete org kot, xkn xperasan. th kutip duit je

    ReplyDelete
  8. kena panggil karam singh ni...ekekek..

    ReplyDelete
  9. sampai betul2 roboh kot baru diaorg nak pandang...tu la kita lak yg sakit mata tgkkan kak...

    ReplyDelete
  10. Dia mmg nk tgu ada kes kot baru bertindak!
    Sakit mata gak nih tgok

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...