FB

Tuesday, July 24, 2012

Sudah punya citarasa

Assalamualaikum...

Sekarang sedang mengerjakan kepala wafiq...dia sedang lena tidur..alih kepala wafiq ke kiri kanan pun dah tak sedar. Ajak potong rambut pun dia tak nak..Bila yaya cakap wafiq kena potong rambut tu..biar pendek sikit..tapi boleh dia jawab..' rambut pendek seksi la ibu...wafiq nak rambut macam ni...macam heroman..'.. Mana dia belajar perkataan seksi pun tak tau..heroman tu tau la..cite kartun yg dia selalu tengok tp dh habis main pun kat tv..dia ingat lg citer kartun tu... Wafiq potong pendek sikit je..macam rambut ayah ye.... Dia jawab...'rambut ayah tu macam rambut papa papa'... Haha...means fesyen org dewasa la tu..rambut seorang papa.kiki Ok la..nk teruskan jd penonton upacara memotong rambut..haha...yaya tak pernah cuba potong rambut wafiq..rambut dia tebal,tak berani nak potong.. * entri hari jumaat tp degil betul la..tekan publish tp ttp xmuncul2..duk kt dlm draft tu jugak..nie nk try publish sekali lg.. .
Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comments:

  1. hihihi.. Wafiq wafiq...
    Baru sahur tadi suami tnya shima mcm mana nak potong rambut aqil hihihi.. Dia pun susah betol nk potong rambut sebb geli hahaha...

    ReplyDelete
  2. Heheheheh....gunting rmbt ms tido eh? Mcm bagus je idea ni. Aydin tu pyh betul nak ajak g gunting rmbt.

    ReplyDelete
  3. Habis bila dia bangun tu tak marah ke dia Yaya sebab dah macam papa-papa punya style kata dia kan..

    Boleh pulak dia lena kena golek kanan-kiri:)

    ReplyDelete
  4. apa reaksi wafiq bila bangun tgk rambut dah pendek...hehee pandai dia bg jawapan bila org tnya ye...bijak2.

    ReplyDelete
  5. waiz pon baru pas potong rmbut..hntr kedai cina, hehe.kedai mamak x maunya..ish

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...