FB

Wednesday, July 18, 2012

Kesukaan Si Dia

Assalamualaikum.... Dulu sebelum ada anak sendiri, heran sangat yaya bila anak sedara yaya cam naik hantu bila tengok baju ultraman..baju ultraman tu sampai tak sempat nak ampai...keluar dari mesin basuh terus nak pakai...haha..sekarang nie jadi pulak kat anak teruna yaya..

Tshirt putih dipanggilnya baju England..yang kuning pulak baju 1 Malaysia...nasib baik dua-dua baju nie jenis cepat kering...dua helai baju tu dah naik lebu dah org ganu cakap... Baju upin ipin,spongebob, boboi boy...tak pulak jadi igauan...anak ibu nie minat bola agaknya...hmmm... .
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

  1. hehe.....smpi xsmpat jemur da nk pki..mmg la fanatik dier ngn bju nih :)

    ReplyDelete
  2. mmg lenjan baju tu je la ye....sah baju peberet dia...agaknya kalau beli 2 tiga helai yg sama dia masih suka x...

    ReplyDelete
  3. As'salam Yaya,
    Lambat plak terjahan hari ni. Sibuk main kuiz hahaha..
    Nasib ada 2lai baju.. boleh gilir2.. Aqil tak mcm tu hihi.. Tp dia tau la mana bj baru mana bj burok pakai hari2 hihihi...
    Takat ni xde lagi camtu... dia hantu lori aje! gi kedai aje kena 'pau' lori hahaha

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...