FB

Tuesday, July 3, 2012

Bercucuk Tanam La Sangat

Assalamualaikum ....


ni la yg dikatakan rajin terlajak.. tanam dahan kering... Wafiq punya keje la nie..jangan pandai-pandai dicabut pokok tu..haha..pokok Wafiq katanya...

tak ada maknanya daun coklat tu nak berganti dengan yang hijau..haha..layan jer la...wafiq..wafiq...







.

5 comments:

  1. Kalau pokok bunga puding yg daun warna-warni yaya boleh saja tanam caar wafiq nie...

    Hihi... ada hati juga dia nak menanam:)

    ReplyDelete
  2. hehehe..takpe yaya..nanti ajar dia tanam pokok kecik2 pulak..pokok tauge ke..mesti excited tengok pokok tu membesar..aqil aritu sampai mati pokok tu dia tak bagi jugak saya masak.. bila da mati salahkan mak dia.sabo je kan...

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. jangan cabut pokok Wafiq ye..

    ReplyDelete
  4. haha kecik2 dah pndai nak tanam pokok yekk..xpe xpe layannn jekk..jgan dicabut lah pokok dia tu hehe

    ReplyDelete
  5. budak2 kan aper yang kiter buat dier pun nak turt sertakan..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...