Thursday, June 14, 2012

Yeay..dalam bilik dah ada wireless!!

Assalamualaikum ....

Sebelum nie kan kalau kat rumah nak update blog kebiasaannya yaya guna HTC Flyers..guna blogger-droid..tak pun guna handphone..update blog guna emel..kalau guna laptop pun sama..tapi rasanya tak sama bila kita update guna desktop..rasa cam siput je nak updatenye..rasa tak puas! nak desktop jugak! internet kat rumah mmg laju giler..sebab tu rasa cam nak menangis bila guna tablet or handphone..

desktop kat rumah memang mr.tmfs monopoli..kalau dia tertidur boleh la yaya guna sekejap pc dia...hihi..

work station mr.tmfs .. ada masanya boleh la curi duk sekejap kat sini..tp bila yaya nak guna jadi pening..sekejap guna CPR CPU tu..sekejap sambung CPU ni..sekejap mouse tu..sekejap mouse wireless...haih...


nie pulak PC yg kat dalam bilik...
 sekarang... saya suka, saya suka (gaya Mei Mei) ..nampak tak benda kecik cinonet atas CPU tu ?

meh nak close up sikit

 haa..nie la bendanya...sejenis alat atau yaya panggil wireless! maaf saya rabun IT..hihi..yg penting dapat guna internet..

nie pun sebenarnya tempat mr.tmfs jugak..tempat dia tengok movie..dengar lagu..main game...apa punya tamak la laki yaya samapi guna 2 screen..apa tujuan pun yaya tak tahu..rabun IT katanya..hehe..tp lepas nie maaf abang..ayang nak conquer kawasan nie...haha...ala..tengah malam jer pun..lepas anak tidur..kalau tak jangan harap la dapat update blog dengan senang hati selagi dia tak tidur...hehe...


'abang...lepas nie ayang guna komputer yang dalam bilik nie ye...'

dia jawab....

'tengok la macam mana..'

-pulak dah...huhu..-






.

14 comments:

  1. Jangan berebut tau...
    pat-pat siku lipat
    siapa cepat dia dapat hihi...

    ReplyDelete
  2. sama gak cam akak, lewat mlm baru boleh guna, slalu asik berebut ngan en. abah ngan anak2 je

    ReplyDelete
  3. errmmm...dia bagi lah tu nanti..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kata kakzakie tu...ekekek...

      Delete
  4. hahaha.. ape lagi... pujuk laki ur husband suruh beli pc baru.. kalau xnk majok je ugut nk balek umah mak.. hahaha

    ReplyDelete
  5. lepasni laju lah entri yaya kan?selang 4 jam up entri..hehehe

    ReplyDelete
  6. Kakcik juga lebih selesa menggunakan desktop atau laptop. Bila guna hp, memang banyaklah kesalahan ejaan akan terpapar - sebab kakcik rabun!

    ReplyDelete
  7. Akak, suami akak akan bagi guna tu.. :-)

    ReplyDelete
  8. Wah oklah ade wireles.. Ros guna broadband jer.. Kihkih.. Tu pun pakai yg ayah punya p1wimax extension... :)
    ***tq comment kt blog.. Dh follow akk n link kat my bloglist :)

    ReplyDelete
  9. best tu wireless....heee mesti bg punya guna, bini kesayangan mana boleh xbg...;)

    ReplyDelete
  10. habisla..berebut nak guna pc tu..kena buat jadual la lepas ni nampak gayanya.. hehehe..

    ReplyDelete
  11. uish..2 monitor nak buat apa? hehehe.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  12. Pernah merasa dulu, mmg seksa tak de lappy sendiri asyik kena minta ehsan je.. huhu

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.