Monday, June 4, 2012

Tunjuk Perut Bukti Sudah Besar

Asssalamualaikum ....

 silau lah  ibu ...


Wafiq : Ibu..wafiq nak tolong cuci pinggan jugak...

Yaya : Wafiq tengok je lah (erkk..) wafiq kan kecik lagi

Wafiq : Wafiq besar dah la (sambil selak baju...tunjuk perut)

Yaya :  Wafiq kanak-kanak ..kalau macam ibu tinggi baru jadi orang besar....

Wafiq : mmmm...(termenung jap) .. macam mana Wafiq nak tinggi ibu ?

Yaya : Wafiq kena makan banyak, kena minum susu, kena makan vitamin ....

Wafiq : nak makan vitamin...

Yaya : ibu lupa ambik..tertinggal kat rumah tok ma ...

Wafiq : ...~ bermula episod amukan ~....



asal nak tunjuk besar mesti tunjuk perut..nak kata perut buncit tak pulak..hehe

walaupun dia tahu dia tu kanak-kanak tapi bila over rajin (nak tolong lipat kain la..... tolong cuci pinggan la
... memang bikin pening..bila Harraz ada kat rumah pandai pula dia  cakap...'baby Harraz tu baby..Wafiq kanak-kanak...Wafiq lagi besar....' 





sekarang musim dia tak dengar cakap yang teramat sangat....hukhuk...dan juga musim banyak bertanya...fenin!

5 comments:

  1. musim banyak bertanya tu pening.. setiap ayat yang keluar semuanya pertanyaan..tensi je mak dia nak menjawab kan..hehe..

    ReplyDelete
  2. makin bijak Wafiq nie.. :-)

    ReplyDelete
  3. cepat betul proses tumbesaran diorang kn?

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.