FB

Friday, June 15, 2012

Taman Tamadun Islam : Funfair Taman Monumen Under Maintenance ..kesian Wafiq

Assalamualaikum ...

Wafiq nak main nie ibu, wafiq nak naik nie ibu, wafiq boleh masuk sini tak ? hmmm..bila ditengok semua berkunci rapat ... bila ditanya dikaunter tiket pekerja nya bagi tau 'under maintenance' ..tak tahu bila boleh beroperasi semula..hmmm..kesian anak ibu ...

tapi masa yaya pergi ni minggu lepas, musim cuti sekolah..sepatut dua patut mmg tak patut tau under maintenance...masa nie ramai pelancong luar datang sini...

kucing : under maintenance kann..biar i jer la beradu kat sini...ngiauuu....

-under maintenance-


-under maintenance-

budak kecik yg kecewa ....


Paddle Boat ..RM10.00 ..tak pasti untuk seorang atau untuk satu boat..tapi macam mana nal main..tempat duduknya dua sahaja..budak comel nak letak mana ?


hmmmmm.....






.





.

4 comments:

  1. dah lama tak pergi kat sini..suka tengok replika masjid

    ReplyDelete
  2. hm, tulah, kwn sye pun ckp lamer dh maintenance....

    ReplyDelete
  3. salam..

    walaupun sudah lama TTDI ini wujud..

    sekali pun kaki tak pernah sampai sini..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...