Monday, June 11, 2012

Roti Thisuu ... rupanya aneh, rasanya sedap!

Asalamualaikum....





sedap! mengikut firasat tukang makan ( yaya la...^_^ ) adunan serupa macam roti canai..tapi roti thisuu nie dia sekeping je..tak main lipat-lipat cam roti canai tu..kemudian ditabur gula dan disapu butter..kemudian baru dilipat seperti tisu di meja makan kenduri kawen..hehe...macam mana dilipat menjadi tegak ai tak tauuu...hehe

kalau perut dah kenyang tp suami still ajak makan boleh order roti thisuu..seperti makan jajan je..rasanya rangup..nak makan kena patah-patahkan..ianya agak garing..bg yaya sedap di makan begitu sahaja..dan agak aneh rasanyaa bila dicicah kuah kari..^_^

nak tahu lokasi dan harga boleh jenguk Menu Roti Canai Terlampau ...banyak lagi nama roti-roti aneh di Menu Roti Canai Terlampau ... nak tengok rupa Roti Bonn ? pernah order sekali..kalau perut dah berisi sebelum tu tak digalakkan makan...agak muak...


* balik kerja petang nie rasa seperti nak makan roti thisuu lagi....^_^

8 comments:

  1. dulu kecik2 suke sgt mkn roti tisu ni.:)

    ReplyDelete
  2. kenapa namanya roti tisu agaknya ya.. baru makan sekali..saya lagi suka roti bom!

    ReplyDelete
  3. azhad suka..tp tak leh bungkus nnt pecah.ops..nape org tu hempuk camtu je?dia patutnya tinggi sket jd cam topi...hehehe.takut panas la tu nak gulung agaknya..

    ReplyDelete
  4. lama x mkn roti tisu ni...sgt sedap

    ReplyDelete
  5. roti tisu mmg sedap, tp tak kenyang kot makan?

    ReplyDelete
  6. sedap tp dulu kita mkn dgn susu tau

    ReplyDelete
  7. akak pun dah lama tak makan roti tisu ni

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.