FB

Tuesday, June 19, 2012

Ratusan Bintang Antara Tanda Cinta

Assalamualaikum ...

tak berapa nak ingat actual tahun kami berdua laki bini gigih buat bintang kertas nie..kiki..cinta budak sekolah..cinta monyet..macam nie lah! haha..dan antara ratusan bintang itu ada beberapa bintang kalau buka balik lipatan tu tu ada rahsia  hati yang tertulis..yaya sendiri pun dah tak ingat apa yang yaya tulis..haha..gatai noks!


 sekarang nieWafiq pulak naik geram dengan bintang hati ayah dan ibunya..nasib dia pandai main..tak buat penyek bintang tu semua..


boleh buat kira-kira guna bintang ^_^ nak...3/4 bintang dalam balang tu ayah yang buat..ibu buat sikit je..biasa la ibu romantiknya tak seberapa..bila ayah cadangkan buat bintang ibu iakan sahaja..lagipun masa tu ibu tak pandai pun nak buat bintang kertas nie..gigih ayah ajar ibu...^_^


seolah baru semalam kami melipat bintang kertas tu sama-sama...Wafiq pun dah 3 tahun..dan kami pun dah berkasih sayang selama 15 tahun..



-semoga cinta kami..dan juga cinta mereka..segar sentiasa..kita bercinta sampai ke syurga...amin....-





.

10 comments:

  1. Salam kenal...Nostalgia betul cara bercinta sebegini. Best blog to read...

    ReplyDelete
  2. wah..lamanya..15 tahun..

    saya pun ada jugak buat bintang ni..tapi takde la gigih sangat..maklumlah takde boipren..wakaka..

    ReplyDelete
  3. wahh...lama..insyaallah...semoga bahagia ke akhir hayat tau..nens doakan..;)

    ReplyDelete
  4. Tahniah yaya. 15 tahun meniti hidup bersama. Kakak dah 17 tahun - senior sikit dari yaya.Bintang rumah kakak yg buat anak kakak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak de la kak..15 tahun termasuk zaman cintan cintun..kawen baru 4 tahun je...

      Delete
  5. Banyaknyer bintang.. Rajin buat :) semoga percintaan dikekalkan selamnya :)

    ReplyDelete
  6. lagi dulu sapai sekarang emang xreti buat n ain bnda alah tu :)

    ReplyDelete
  7. rajin betul buat bintang kertas..tak pandai la buatnya..hehehe

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...