Friday, June 8, 2012

Petua untuk kelihatan 10 tahun lebih muda

Assalamualaikum...

Apa saja yg dpt menceriakan minda akan turut menceriakan hati..bila hati sentiasa ceria...sentiasa gembira..sekaligus wajah turut terkena kesannya..

ape pulak yaya merepek pagi2 nie..tp betul la kan...hehehe

saja nak tayang kasut baru beli semalam..40 hinggit jer pon.nak buat pakai sekali sekala di hujung minggu..mr.tmfs pun  berkenan dgn yg nie..(sbb murah je kan abang...hikhik)..kasut budak2 remaja nie..



eh abang..ayang boleh nampak macam umur 20 tak pakai kasut gini?haha..





6 comments:

  1. haah, sis, sye pun gi klas pakai kasut camni...

    ReplyDelete
  2. Pakai kasut macam ini terasa santai sangat. Tak mudah penat. Cantiklah... eh eh kakak minatlah pulak:)

    ReplyDelete
  3. lawa kasut tu...memang bila pakai kasut tu nanti akan nampak macam teenager

    ReplyDelete
  4. nampak selesa...dah bertahun x beli bata..wahh design bata cun2 skrg ni ye.nnt nak jenguk la kot2 ada yg sesuai ngan kaki debab ummi ni

    ReplyDelete
  5. Kasut saudari telah dipilih menjadi feature di FB Handbag VS Kasut. Check it out!

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.