Wednesday, June 13, 2012

Masa Lalu Dan Masa Hadapan

Assalamualaikum ...

Cerita bergambar boleh ? ^_^


 kisah Nabi Nuh...yg baju biru tu bukan teacher tp ibu kepada sorang Alimkids yg bercerita ...

 Wafiq tak nampak kepala..hehe..budak lain dah start mewarna dia duk main krayon lg...





Bawah nie pulak antara hasil tangan Wafiq..Wafiq paling suka bila tiba masa membuat arts and crafts..bukan dia buat seorang pun..ibu dia nie hah kena menolong..suka sangat dia kalau dapat guna warna air..


 -ulat bulu-

 -gajah-

 -flag-

 -apple collage- ant on the apple  a a a ...^_^

-stokin-



Hari nie teringat nak upload semua pic nie..sebabnya Alimkids Playgroup Insya Allah sabtu nie akan start module 2 .. lama jugak berehat lepas dapat sijil module 1.. Wafiq pulak tak kira siang malam asyik ajak ayah dan ibu dia ke Masjid Al-Mukhtafi Billah Syah (Masjid Ladang) ..'nak pergi school...nak pergi school...!'

tadi dah pergi register untuk pra tadika untuk tahun depan..bila tadika maklum kat FB pendaftaran dibuka hari nie cepat-cepat mr.tmfs pergi daftar..takut tak dapat tempat...anak ibu bulan depan baru 3 tahun, tp tahun depan 4 tahun kena masuk tadika la kan...tadika dah beres, nanti petang nak hantar borang untuk iqra' dan transit ..dekat tadika tu jugak..


Sekejap je masa berlalu..dah besar Wafiq..dah nak sekolah....




4 comments:

  1. kreatifnya... =) mesti seronok tgk anak membesar. moga ada rezki itu utk maera. =)

    ReplyDelete
  2. huiii aQiL bln 8 ni masuk 3thn... tak prepare apa lagi.. Masuk Kemas je la kott.. Sebab jln kaki ke depan umah hikhik

    ReplyDelete
  3. cepatnya masa berlalu..dulu tgk pic wafiq kecik lagi...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? sekejap sgt masa berlalu...
      rasanya mcm baru je lepas bersalinkan budak2 tu...huhu...

      Delete

terima kasih sudi komen.