FB

Thursday, May 3, 2012

tak nak bagi kambing masuk

Assalamualaikum....





Alahai anak bertuah....diaturnya mainan,beg,buku.... Katanya tak nak bg kambing masuk...hehe....dalam rumah tak de kambing sayang...kambing 'tiruan' pun tak de....

Tengok keletah dan kerenah kamu hilang penat bekerja seharian.....



Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. susah nak faham bagaimana kanak-kanak berfikir.. imaginasi mereka memang menarik..

    First time singgah sini.. salam kenal.. :)

    http://alindanblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. imaginasi anak-anak mmg buat kita turut berfikir,tertarik dan akhirnya senyum tertawa....bijak anak-anak sekarang...mereka penghibur kita yang tulen....

    ReplyDelete
  3. Hehehe..macam2.ada je idea si wafiq ni yer

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...