FB

Sunday, May 27, 2012

Kelabu Biru Oren Mata Mu

Assalamualaikum...

Jumaat lepas saja cuci mata kat karnival produk halal kt Sabasun 2..tau pun bila tengok pamplet kt dlm surat khabar..tengok jadual aktiviti ada pertandingan kucing jam 5 petang..mr.tmfs kalau bab kucing2 nie suka benor la dia..Iwan  Syahman dan Munif Hijjaz pun ada ..malam tu pulak ada mini konsert dorang..tp mlm kami tak pergi la..

kebetulan nak gi rumah tukang jahit..dekat je rumah tukang jahit dgn Sabasun..nak hantar kain untuk buat baju melayu Wafiq dan ayahnya..kain dah lama sangat beli tapi tak berkesempatan nak hantar..jadi buat dua keje skali..

meh tengok anak-anak kucing yg semuanya bawah 6 bulan..(mmg itu pun syarat pertandingan)..kucing kampung, kucing bandar semua ada..hehe.

*suka tengok warna mata kucing-kucing nie...

bukan penggemar kucing..tapi dah tuan punya kucing hulur kucing tu kat yaya..jadi pegang saje la...namanya Snow..mmg bulu putih melepak..geli betul pegang kucing,perut dia lembikk....hehe..tnegok tuan dia cuci taik mata kucing pun dah geli geleman...hihi..


si mata oren..

si mata biru..


mata warna apa ni ?

gerun

kami datang dari kampung ^_^


 eh..terupload skali lg wajah si gerun tp cute..

khusyuk budak nie layan kucing.

pemenang? yaya tak tunggu sampai habis...lama sangat juri check sekor-sekor kucing tu ^_^





2 comments:

  1. Si twin takut gan kucing. hahahhaha....

    ReplyDelete
  2. gelinya...
    wida n waiz takut kucing..hehe

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...