FB

Tuesday, May 1, 2012

Jadual Gaji Minimum Swasta - hukuman jika majikan ingkar

Assalamualaikum ....

sumber dari berita harian online


psst : kalau gaji minimum dah ditetapkan..bermakna jurang gaji minimum dengan mereka yeng bergaji lebih dari 900 makin kecil..kan ? kalau  ada yg bergaji 1000 tapi gaji lebih kurang je dengan pembantu am..tak boleh jadi jugak kan? hihihi....majikan kena up la sikit untuk mereka yg gaji dah lebih 900 tu..kang ada pulak rasa tak puas hati sesama mereka.. tapi..... MASALAHNYA .... MAMPU KE MAJIKAN ???

4 comments:

  1. Assalamualaikum..selamat bercuti di hari perkerja..

    dalam gembira dengan perkara gaji minimum ni...pasti asa isu berbangkit selepas ini..ada saja yg tak puasa hati...

    :)

    ReplyDelete
  2. mmg dah berkuatkuasa ke ni sis?
    nnti brg makin naik lah pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. majikan diberi masa sehingga 6bln..tp nmpak mcm ssh nk laksanakn..brg naik? owh..itu semestinya..hihi

      Delete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...