FB

Friday, April 20, 2012

Semangat betul la Wafiq nie...


Assalamualaikum....

Baru nak lelap mata .. tapi duk tenung Wafiq yg sedang lena..



Tengok la rambut wafiq..cepat sungguh panjang..tengok kuku dia..hmm..agak panjang..jumaat lepas tak sempat nak potong..yaya buat apa ye minggu lepas sampai tak sempat nak potong kuku anak..kihkih..belah petang tu free tapi wafiq pulak yg tidur..jadi sekarang baru lepas potong kuku wafiq..hahaha...gasak la tengah malam pun..takut esok tak sempat lagi..plannya awal pg esok nak bertolak ke Kuantan..cuti-cuti Malaysia...

Tidur siap pakai baju bola...tu baju kegemaran dia..tak bagi pakai nak pakai jugak..baru jer ampai baju tu terus tanya 'mana baju satu malaysia Wafiq yang colour yellow?' Huhu.... kalau ikutkan dia tadi nak pakai sepasang..lepas pujuk cakap kalau pakai seluar pendek nanti nyamuk gigit terus terpedaya..haha..budak kecik....

Ok la..mau tidur dulu...kang esok mr.tmfs drive yaya kat sebelah kroh kroh...bikin mr.tmfs jeles je....hihi...selamat malam....


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...