FB

Monday, April 23, 2012

Sama-sama sayang .....

Assalamualaikum ....



'terima kasih ibu...' ujar Wafiq sambil memeluk dan mencium pipi yaya...

'kenapa Wafiq ucap terima kasih?' tanya yaya sedikit hairan...hairan banyak sebenarnya..hihi

'sebab ibu ajor Wafiq buat keje school yang colour - colour tu' ...





inilah 'keje school' yang Wafiq maksudkan... bila saja Wafiq buka buku, ada pensil, ada pensil warna atau crayon..maka bermula lah 'keje school' dia..dan semestinya Wafiq tak nak diganggu....haha..keje skolah la sangat..tahun depan Wafiq dah 4 tahun baru merancang nak hantar sekolah...

mungkin dia selalu tengok pak su dia buat keje sekolah, yaya pulak selalau cakap.. 'jangan ganggu paksu buat keje sekolah'... jadi bila Wafiq duk main kaler2 pun dia tak nak kita menyibuk...ikut suka laWafiq oiii....^_^

tapi.... rasa sejuk je hati ibu bila Wafiq ungkapkan perasaan terima kasih...^_^ sama-sama sayang .......

6 comments:

  1. budak2 baru nak membesar la kata kan.. hehe.. dieorang ada imaginasi sndiri kn :)

    ReplyDelete
  2. ala..sweetnya.
    pandailah wafiq ni..

    ReplyDelete
  3. heee.praktis utk masuk sekolah kot wafiq ni...nanti lg bz la dia ckp jgn kacau dia buat keje sekolah...hahaa

    ReplyDelete
  4. kalau KC pun, sure terharu punya.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..
    bijaknyer wafiq....

    salam kenal...folo cni yaa

    ReplyDelete
  6. alahai pandai nye wafiq..

    singgah dr bloglist BA :)

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...