FB

Monday, April 9, 2012

Ombak Rindu 3

Assalamualaikum ....

hah? ada ombak rindu 3 ? jangan terkejut  yer..(padahal i sendiri mata melopong mulut ternganga)...

oppss...ni bukan movie tapi novel..tak caye? tengok nie...(gigih yaya snap dari page novel Kan Ku Kejar Cinta Kamu)



Ombak Rindu - ada dalam simpanan..3 4 kali rasanya khatam..hihi..zaman belajar, belajar malas, baca novel rajin...hahaha

Cinta Tiada Akhirnya (Ombak Rindu  2) - ada dalam simpanan.. sekali khatam je..zaman bekerja..tak de masa...huhu

Rindu Cintaku (Ombak Rindu 3) - hah!? ( buat2 terkejut lagi )..ada sambungan lagi rupanya..2008 dah ada kat pasaran..macam mana tak tau nie...huhu...agak2 kalau gi cari kat Pustaka Sri Intan or Kedai Buku Banggol ada lagi tak?


Karya Fauziah Ashaari memang tak pernah mengecewakan...memang best! terer la kak Fauziah buat hati dan jiwa i nie bagai direntap2..sekejap tergelak,sekejap tersenyum,tanpa sedar menitis air mta... ^_^

tak sia-sia abg Aaron jadi hero filem Ombak Rindu..filem tu memang betul-betul melonjakkan nama dia..Kang dah menang Anugerah Bintang Popular...Maya Karin pun menang anugerah pelakon filem wanita popular kan?

4 comments:

  1. ohh novel ! hehe..
    minat jugakk :)

    ReplyDelete
  2. ohh novel ! hehe..
    minat jugakk :)

    ReplyDelete
  3. a ah..mmg ada 3 siri ombak rindu..
    lya dh lama baca..tp ombak rindu 3..dh x brape best..sbb citer dia lebih berat..n endingnya setelah bpisah... haris dh jadi pak haji :-)

    tp..ok j kalo baca.. ok jer... sbb aprt ni izzh hilang ingatan..

    blh baca sinopsis dia sini:-

    http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2011/07/novel-rindu-cintaku.html

    ReplyDelete
  4. kena gi carilah kak kalau ada OR 3 ni

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...