Saturday, April 7, 2012

i cinta kamu ....

Satu kelainan kan? Bukan ' i love u ' ... Bukan ' saya sayang awak ' tapi ' i cinta kamu ' .. kalau sebut depan suami ni harus gelak tergolek dia..haha..buang tebiat... Guna yg asli saje... Ayang sayang abang..kihkih... Nie gara-gara novel kat atas tu la..melekat sudah dalam kotak fikiran nie..ahhaa...

' kan ku kejar cinta kamu ' ....disebabkan novel terbaru fauziah ashaari ni buat yaya sampai lupa tidur. Ada cerita kat entri sebelum nie kan sampai gi cari gula-gula hudson's yg penuh lawak tu...(nak tau apa lawaknya baca entri sebelum entri nie..) khusyuk mengaji novel sampai tak ingat jam...tak ada langsung tanda mengantuk..suami balik main badminton jam dua pun heran bini dia tak tidur lagi...'ayang tunggu abang ke?'.. 'a' aa..sambil2 tu baca novel nie hah..dah 4 bulan beli tak tp tak terbaca..' kihkih.. yg sepatutnya dan sebetulnya 'ayang baca novelnie hah..sambil2 tu tunggu abang'...hahaha....

Yaya syoknya baca novel...suami pun dah tidur..tak boleh jadi nie..harus stop! Bajet dalam jam 3.30 pagi la..terkedek2 yaya ambil handphone nak set alarm jam 6.00 pagi.. sekali kau terbeliak mata ahkak tengok jam kat handphone dah 5.51 pagi ! Sememangnya tak de makna nak set jam 6 pagi..selepas mata terbeliak jap kembali normal terus capai towel mandi..huh..tak percaya ahkak langsung tak tidur..dan ahkak tak percaya jugak kat ofis langsung tak mengantuk! Hudson's pun makan sebiji je.. makan pun bukan sebab mengantuk....tapi mlm esoknya jam 9 dah kroh kroh..hihi..

Novel tu memang best! Cuba korang imagine..camne nak goda laki sendiri yang amnesia? Dah la kahwin kat overssea tanpa pengetahuan keluarga. Kedua-dua keluarga pulak musuh ketat. Baru balik malaysia suami pulak accident sampai koma dan amnesia.langsung tak ingat dah ada bini...kalau suami ada di sisi ada la jalan kita nak merawat suami tapi suami tinggal dgn family dia..nenek suami pulak dak serupa Hitler..huhu..memang payah! Nak memikat lelaki yg sememangnya dah menjadi suami..payah-payah.... Hihi..

Korang nak tau kesudahannya pergi beli novel tu..yaya tak nak bg pinjam..yaya sayang novel yaya..hahaha....


* ada sesuatu di muka surat belakanh novel yang buat yaya tersentak dan tersentap! Terbeliak mata lagi..next entri....

* buat mr.tmfs kanda terchenta ... 'Abang, i cinta kamu...' Hahhha......





Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

  1. wahhhh. sure besttt kn kak yaya :)) nanakkkk ! hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..gelak baca entry yaya ni..saya pun dah habsi baca novel ni..memang penangan sampai ke luar novel..hahaha..siap cakap kat hubby lagi time dia balik kerja..i cinta kamu..dia muka heran jer..hahaha..

    ReplyDelete
  3. akak sye lau bace novel pon boleh sampai tak tidur malam..

    nnti boleh la suruh dye beli.hee

    ReplyDelete
  4. nak cakap jugak kat yaya..
    yaya...kama love kamu..hik3..XD

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.