FB

Monday, March 19, 2012

Selimut untuk cuaca panas

Assalamualaikum....

cuaca panas pun nak berselimut ??? masa Wafiq kecik dulu (sekarang pun kecik lagi..cuma dah besar sikit je..hihi) bukan main lagi tak suka berselimut..kalau kita selimutkan dia habis ditendangnya selimut tu...

tapi semenjak dua menjak nie dah terbalik la pulak..nak tidur mesti kena selimutkan dia..cuaca sejuk baru nie boleh la selimutkan dia guna selimut tebal sedia ada tu..tapi sekarang nie cuaca pun dah panas sikit..kesian la pulak bg selimut tebal2..jadi khamis lepas gi cari kain untuk buat selimut..balik tu terus potong mana yg senteng2 tu..pastu terus jahit..semangat ibu! kiki..ala jahit lurus bahagian tepi je pun...jumaat tu terus basuh sebelum guna...

 kain murah je pun..RM2.50 semeter...

demam selsema menyerang Wafiq semalam..pagi tadi rasa dahi dah tak panas ... selsema pun dah kurang ...





6 comments:

  1. waiz dari dulu tido tak berselimut..susah sungguh nak selimutkan dia. sebab tu time tido kena pakai baju tebal2 n lengan panjang..

    wafiq demam ker..cepat sembuh yer.musim skrg ni tak menentulah sis.

    ReplyDelete
  2. hehehe. tido pakai selimut baru la comel kn :)

    ReplyDelete
  3. nak jugak selimut cap angry bird...hihhi

    ReplyDelete
  4. moga cpt sembuh ye wafiq..dah besar dah nmpk

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...