FB

Monday, March 26, 2012

Jom pergi Mekah naik kereta ayah

Assalamualaikum ....

'Tak nak la naik kapal terbang , bunyi bising macam kapal terbang wafiq. Jom pergi Mekah naik kereta ayah...'

yo yo la tu Wafiq.. sampai sangat la kita di Mekah naik kereta..


 * terus tak pandai pose gedixss bila dah pakai jubah..kihkih*



jubah kirim kawan baru balik umrah..mmg cun lah! padan-padan je...masa nak try pakai tu bukan main susah, tak nak. tapi bila dah pakai tak nak tanggalkan...hihi...

sarung je jubah terus nak solat..haha..semalam pulak tidur bertemankan tasbih di tangan..suka sangat ler tu dapat jubah serupa dengan  pak su dia..

kat sini susah nak cari jubah untuk budak kecik-kalau ada pun mahal rasanya..bulan puasa tahun lepas yaya tanya kat bazar ramadhan kat Chabang Tiga abaya yang warna-warni  tu size Wafiq dah RM65.00..

bila la sempat merasa pergi Mekah..semoga dipanjangkan usia, ada rezeki lebih dan sihat tubuh badan...aminnn....


3 comments:

  1. wah..comelnya wafiq pakai jubah.
    kalau ada kopiah...mesti nampak macam imam muda:)

    ReplyDelete
  2. waaaahhh.. pakai jubah... boleh pi buat umrah dah ni... naik keta.. hehehehe

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...