FB

Sunday, March 25, 2012

Cepat sembuh baby Amsyar

Assalamualaikum...

Baru tau baby pun boleh kena uluran..kesian baby Amsyar, baru nak masuk 5 bulan dah pun kena operate.. Bekas jahitan dah serupa orang yg kena c-sect..usus dah sampai menekan anu dia.setiap kali meneran nak buang atau setiap kali amsyar menangis lagi-lagi la menekan usus..bertambah sakit la jadinya..

Jadi terpaksa operate..doktor jahit sikit lubang yg membolehkan usus tu keluar..masa yaya pergi ziarah baby amsyar masih lagi di icu..Baby kena masuk darah..

Tapi amsyar kuat, nurse pun cakap macam tu.tak banyak ragamnya walaupun sedang sakit..

Semoga bekas luka operate cepat baik, semoga baby amsyar cepat-cepat boleh balik rumah. Cepat-cepat sembuh sepenuhnya sayang...

P/s : amsyar anak kawan yaya.. Sayu je tengok amsyar terlantar kat katil....


Sent from Samsung Mobile

3 comments:

  1. kesian dia, apapun kita doakan dia cepat2 sembuh

    ReplyDelete
  2. Kesiannya..ingatkan org besar je kena uluran tu.

    cepat sembuh yer amsyar..sama nama dgn cucu pengasuh waiz

    ReplyDelete
  3. semoga cpt sembuh, kembali sihat cam biasa ye ammar..
    amin!!!

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...